Actueel

Van de voorzitter

Beste leden,

Weer is een jaar voorbij gevlogen. Het lijkt steeds sneller te gaan naarmate je ouder wordt. Gelukkig hebben wij de mogelijkheid tot het bijhouden van onze conditie een maal per week bij ons gezellige clubje. Dat voorkomt hopelijk dat het ouder worden wat minder pijnlijk lijkt.

Ook afgelopen jaar is er weer veel gebeurd binnen de club. Er is altijd wel wat reuring , dat ons toch ook weer scherp houdt waardoor we weer verder kunnen met onze sportavondjes.

Hierbij wil ik graag mijn nieuwjaarswensen naar jullie uitspreken.

Ik hoop dat jullie allen gespaard blijven van narigheid en gezond en wel het nieuwe jaar doorkomen. Laten we er samen een heel mooi jaar van gaan maken.

Beste sportvrienden,

Welkom bij het nieuwe sportjaar van onze club! Wij zijn blij dat jullie weer van de partij zijn om samen te gaan bewegen en plezier te maken. Onze club is speciaal bedoeld voor mensen met een hartaandoening, die onder deskundige begeleiding willen sporten. In dit sportjaar zullen we ons bezig houden met onder andere fitness, balspelen en volleybal. We houden rekening met ieders niveau en wensen, zodat iedereen op zijn eigen tempo kan meedoen. Natuurlijk is er ook ruimte voor gezelligheid en ontspanning, want sporten is ook goed voor je sociale contacten en je mentale gezondheid.

We starten het sportjaar op maandag 4 september om 20:00 uur zoals altijd in de gymzaal aan de M. van Meelstraat 2. Trek je sportkleding aan en neem een flesje water mee. We zullen beginnen met een warming-up, en daarna een rondje spieroefeningen, gevolgd door een spelletje volleybal.

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij en dat we er samen weer een mooi en sportief jaar van kunnen maken.

We gaan dit jaar over op een nieuwe website !!!! De nieuwe website is te vinden onder:

www.HartSportclubUtrecht.nl

Aan deze nieuwe website zijn ook nieuwe mailadressen gekoppeld. We starten met een eerste adres dat we vanaf nu kunnen gaan gebruiken.

Dit eerste adres luidt:    info@HartSportclubUtrecht.nl

In de loop van dit seizoen willen we ook de volgende adressen in gebruik gaan nemen te weten: 1 voor de voorzitter, 1 voor het secretariaat en 1 voor de penningmeester. Vanaf heden kan de nieuwe website bezocht worden. Het is misschien een beetje wennen aan het nieuwe gezicht, maar dankzij een speciale subsidieregeling van de gemeente Utrecht zijn wij in staat gesteld om een nieuwe website aan te (laten) maken, die beter voldoet aan de huidige eisen en inzichten. De oude website blijft nog enige tijd bestaan om de overgang soepel te laten verlopen. We hebben ruim 11 jaar prima via deze website kunnen communiceren. Maar langzamerhand was deze toch wel aan vernieuwing toe. We hopen dat u net zoveel plezier zult hebben van de nieuwe website  als u van de oude heeft gehad.

Tot ziens op 4 september!

Met sportieve groet,

Het bestuur van S.O.B. ‘87

Jaar 2022

Beste SOB`87 leden.

We hebben het met zijn allen meegemaakt! SOB´87 bestaat dit jaar 35 jaar. Een mijlpaal om op terug te kijken.

Wat ooit begon als een kleine groep in het Oudenrijn ziekenhuis in 1987 is uitgegroeid tot onze huidige vereniging in 2022. Er is in die jaren natuurlijk wel het een en ander veranderd.

Kijkend in de oude archieven valt meteen op dat alles gebeurde met pen en papier, hier en daar ondersteund door een typemachine. Zo werd de financiële administratie geheel met de hand bijgehouden.Leuk om eens terug te zien.

Dit jaar (2022) hebben wij ons 35 jarig bestaan gevierd met een gezellige avond. Een uurtje bowlen met aansluitend een hapje eten. Zeer onderhoudend ! Zo leer je elkaar eens van een andere kant kennen, en ook kennis te maken met eventuele partners.

Het bowlen werd op magistrale wijze gewonnen door Lisette die daarmee bewees dat de jeugd het soepelst is van allen.

Met een heerlijk etentje en een drankje werd de avond afgesloten en keerde een ieder tevreden huiswaarts. Helaas was dat ook het moment waarop Wim Geurtsen kenbaar maakte over enkele weken afscheid van ons te gaan nemen, de afstand is toch een te groot struikelblok. Wij wensen hem in het verre Drenthe alle goeds voor de toekomst en een hele fijne tijd samen.

Allen bedankt voor deze leuke avond.

Bewegen helpt ook bij overgewicht